Header Ads

Dulu Lemah, Sekarang Kembali 'Power'


‘Membosankan! Baru dua minit dah game over’ keluh seorang isteri yang kecewa dengan prestasi suaminya setiap kali bersama. Itulah antara pengakuan yang selalu kita dengar apabila pasangan suami isteri berbicara. 

Masalah  lemah tenaga batin terutama golongan lelaki tidak mahu mengakui masalah tersebut. Pasangan yang mempunyai masalah lemah tenaga batin hanya menipu pasangan dan tidak mendapat kepuasan dalam berumahtangga. 

Bagi dua wanita ini, Irni Azura dan Siti Azlinda keputusan untuk membantu pasangan bermasalah pada mulanya agak malu kerana ianya berkaitan dengan hubungan intim suami isteri. Namun mereka tetap positif dalam usaha membantu mereka yang bermasalah. 

" Petua saya pada mereka mudah saja, amalkan produk Herbal Rimba, selesai masalah!"  kata Irni yang menjadi perintis pengedar Herbal Rimba, produk kesihatan yang menjana kekuatan lelaki yang menjadi kegilaan ramai lelaki yang mengalami masalah lemah tenaga batin. 

Sejak menjadi pengedar Herbal Rimba, Irni dan Azlinda terpaksa melayani permintaan golongan lelaki dan perempuan yang mahukan penerangan lebih jelas mengenai produk edaran Mohd Khirune Sdn Bhd (MKSB) itu. 

Antara sebab mengapa Herbal Rimba produk keluaran MKSB paling popular dan laku keras di pasaran kerana produk tersebut mempunyai kehebatan luar biasa dalam meningkatkan keupayaan golongan lelaki ketika bersama dengan isteri. 

Pengakuan seorang wanita yang usianya hampir lewat 40an amat mengejutkan Irni Azura. Wanita itu menghubungi Irni untuk memberitahu suaminya kembali hebat dan bertenaga sejak mengamalkan Herbal Rimba. 

'Pasangan itu mengaku menikmati semula keseronokan seperti di malam pertama. Inilah penangan Herbal Rimba dan dengan izin Allah, ianya dapat memulihkan semula kekuatan lelaki dan menjadikan rumah tangga lebih bahagia'. 

Bagi Siti Azlinda, dia bimbang apabila membuat keputusan menjadi pengedar Herbal Rimba kerana takut dicemuh orang ramai. Namun, sejak menerima maklum balas positif dari pelanggan ianya menjadi semangat buat dirinya untuk membantu pasangan suami isteri mendapat kepuasan berkeluarga. Beliau juga menyarankan lebih ramai wanita tampil menjadi pengedar Herbal Rimba untuk membantu suami isteri menikmati hubungan intim. 

Bagi pasangan yang lanjut usia dan penghidap diabetes terutama lelaki mengeluh kerana kekuatan batin mereka menjadi lemah dan paling menyedihkan mereka hilang keinginan untuk bersama isteri.  Ini menyebabkan ada isteri yang tidak menerima nafkah batin mula mencari kepuasan di luar dan sekaligus menyebabkan gejala sosial yang tidak sihat.  

Menurut penyelidik Herbal Rimba, Dr Khairil Azhar Ishak produk Herbal Rimba juga berfungsi merawat diabetis. Beliau menambah golongan lelaki yang mengamalkan produk tersebut amat teruja kerana penyakit mereka beransur pulih. 

"Bila diabetis semakin beransur pulih pada masa sama keinginan untuk bersama isteri terus membuak "Inilah penangan Herbal Rimba bukan sahaja berjaya memulihkan penyakit diabetis tetapi menjadi seseorang itu perkasa di ranjang, "katanya

Bagi yang berminat untuk mencuba sendiri produk Herbal Rimba ini boleh terus membuat pesanan di talian 03-61880770 @ 012-3726078 @ 012-3719078 @ 012-3769078. 

No comments

Powered by Blogger.